Petruța Moraru, director diamant Oriflame: „Munca aici este exact ca satisfacția unei mame!”

„Am ales această companie pentru că iubesc vânzările, iubesc să interacționez cu oamenii și să le recomand ceva care îi ajută și deopotrivă îi face mai frumoși, mai sănătoși, mai fericiți!” – âși începe povestea Petruța Moraru, zisă Petry, de la Oriflame. Reprezintă această companie de peste 20 ani, timp în care a strâns o […]

„Am ales această companie pentru că iubesc vânzările, iubesc să interacționez cu oamenii și să le recomand ceva care îi ajută și deopotrivă îi face mai frumoși, mai sănătoși, mai fericiți!” – âși începe povestea Petruța Moraru, zisă Petry, de la Oriflame.

Reprezintă această companie de peste 20 ani, timp în care a strâns o echipă superbă de peste 2000 de consumatori, consultanți, lideri și directori de vânzări. „Am în structura mea oameni deosebiți, din toate domeniile sociale și educaționale. Oameni cu câte două facultăți, elevi de 14-16 ani, pensionare drăguțe și active, chiar și domni – toate meseriile le găsești aici, pentru că toți suntem de fapt oameni cu nevoi și dorințe asemănătoare, tuturor ne place să arătăm bine, să primim complimente, să diminuăm ridurile, să ne spălăm cu produse naturale și să mirosim grozav, nu-i așa?”

Petruța își amintește că, atunci când a pornit pe acest drum, brandul era foarte puțin cunoscut, iar acum ea a devenit cumva una cu el. „Fac trening-uri și promovare de game de lux, fac prezentări motivaționale și de dezvoltare personală, dar și chestii de voluntariat acolo unde este nevoie în echipă. Aici fiecare muncește doar pentru el și succesul lui depinde doar de el. Este fantastic cum te poți bucura pentru cei care cresc din echipa ta. Este un sentiment copleșitor, eu mă bucur maxim pentru oamenii mei, care trec la niveluri superioare și îi văd pur și simplu evoluând, schimbându-și viața de la an la an”.

Cât de greu este să devii client direct Oriflame?

„Foarte ușor!, se grăbește să explica Petry. Trebuie să te recomande cineva deja înregistrat. Și ai avantaje multiple de la prima comandă, pe care o poți plasa singur și o primești în 3 zile acasă sau la un centru partener (avem așa ceva în Târgoviște). Primul avantaj ar fi reducerea permanentă de până la 40%, în funcție de valoarea comenzii tale”.

Dar cele mai mari avantaje începi să le ai când începi să îți creezi o echipă și îți inviți rude, prieteni, colegi sa facă cumpărături pentru ei și familia lor de aici. Cu cât echipa se mărește, cu atât ești mai fericit, plătit în funcție de o grilă denumită „planul de succes Oriflame”.

Ce satisfacții ai în această poziție?

„Foarte multe! Și nu aș începe cu cele 17 salarii pe an care sunt cam cât ale unui președinte de țară. Aș începe cu oamenii, cu legăturile care se fac și conexiunea dintre noi. Bucuria când mai crește un leader, un manager, un director… și îți mulțumește că l-ai susținut, motivat și educat în spiritul Oriflame este exact ca satisfacția unei mame, când își vede copilul realizat. Și apoi excursiile la seminarele internaționale pe care nu le are nimeni”, povestește Petruța Moraru.

Care sunt valorile Oriflame?

Valori suedeze, curate, pure, cu scopul de a fi fericit și mulțumit, de a-ți oferi o viață decentă și demnă. Iar valorile companiei sunt, și le știe toată lumea: PRIETENIE, SPIRIT, PASIUNE.

„Daca cineva dorește să iasă din rând, din mulțime… să aibă o viața mai altfel, mai liberă, fără program și fără șef… aici este locul lui”, concluzionează Petruța.